středa 2. března 2016

Nákupy :) dneska v Dm

Ahojky,jela jsem z nemocne a cestou jsem se zastavila v Dm.
Rtěnku 900 PINK POP od Maybelline.
Je skvělá,ale není pro ty co nemají rády růžové rty.Možná ji uvidíte,že jsem s ní nalíčená v nějakém videu :)Poslední dobou jsem se do těcht rtěnek od Maybelline "zamilovala".
Stála mně 129Kč
**************************
Sun dance winterkombi creme+stift.
Je top balzám na rty s krémem,který obsahuje Uv filtr,mám to na léto,díky jedné věci s kterou jezdím do nemocnice,koupila jsem si to na radu paní doktorky. :)
Stál mně kolem 70Kč
***********************************
Nadále další bombovou vec,kterou jsem chtěla zkusit.
A je to dvojbalení micelárek od Garnier Maxi balení a jen za 229Kč no nekupte to!Když jedna stojí cca 200Kč za to máte dvě vypadá to,že se do Dm stavím ještě pro druhou variantu.
Mamka si jí taky koupila. :)
To by bylo z dnešního nákupu vše a stálo mně to cca 400Kč
Omlouvám se za kvalitu je to telefonem ;)
Na všechno bude recenze :)

Žádné komentáře:

Okomentovat