pondělí 30. listopadu 2015

Maybelline The ROCKET volume express

Na první pohled mě zaujal design obalu v modro-růžové kombinaci. Řasenka slibuje "8x" větší objem řas, které budou údajně hladké a oddělené. Za sebe můžu říct, že až tak velký objem neudělá, ale řasy jsou oddělené hezky, zvýrazněné, objem také dostanou a pokud někdo chce větší objem, stačí víckrát v rámci jedné vrstvy pročesat řasy. Obal je fajn, kartáček je pevný, takže se s ním hodně dobře pracuje a neotíráte si s ním víčko a není na něm zbytečně moc barvy. Já jsem byla docela spokojená a překvapená. Údajně je i v hnědé barvě, ale to jsem si nevšimla a stejně bych si hnědou nekoupila. Oceňuji, že se barva nedrolí a neotiskuje. Kartáček má krátké štětinky, takže se s ním vážně dobře manipuluje. Omlouvám se jak vidíte to oko že je rozmazané a moc se mi to tam nepodařilo pořádně vyfotit tu řasenku tak to někde vypadá že toho mám moc a někde málo ale fotila jsem to jak jsem byla nemocná a bylo mi to jedno jak to mám dané :D

Žádné komentáře:

Okomentovat