pondělí 30. listopadu 2015

Batiste suchý šampon cherry

Ahojky dnes jsem pro Vás připravila recenzi o suchém šamponu,který seženete v dm malý za 60,vidíte ho na fotce a velký 120 určitě se vyplatí velký chybu s ním neuděláte.Mně mrzí že jsem si velký nekoupila ale jak půjdu do dm tak ho koupím všemi desíti.Jsem z něho vážně nadšená.Konečně jsem už vyzkoušela všemi vychvalované suché šampony od Batiste. Musím říct, že vážně stojí za to. Tento s vůní cherry krásně voní, i vlasy vydrží dlouho vonět. Není to tedy přímo třešňová vůně, ale voní hezky a příjemně. Vlasy mají po použití větší objem, nejsou zplihlé. takže účel plní 100%. Na rozdíl od jiných suchých šamponů vlasy vypadají svěže, u jiných značek jsem měla pocit, že vlasy jsou ještě více mastné. Tento šampon je jako všechny ostatní od Batiste bílý, takže se musí pořádně vyčesat. Cena odpovídá kvalitě.

Žádné komentáře:

Okomentovat