sobota 28. ledna 2017

Baby Lips Valentine kiss me mint-

Určitě jste si všimli,že se nám pomalu,ale jistě blíží Valentýn.A opět se v drogerii naskytla limitována edice Baby Lips,tentokrát mně lákali ještě více,protože jsou mentolové(mám ráda mentolové balzámy) a také obsahují eukalyptový olej.
Zakoupíte jen v Dm drogeriích,také i  v Rossmannu,kde je mají od pondělí v sadě všechny tři Baby Lips za 149Kč,rozhodně tímhle uděláte radost každé.


















V Dm drogerii,je seženete samostatně.Když si všimnete,tady na fotce,mají odstíny špatně,Fresh Pink je ten první,a ten červený je Candied  Mint.
Já si zakoupila jenom dva,ty které mně lákali nejvíce.Což jsou Peppermint pink a Fresh pink.


Všechny Valentýnské balzámky mají opět reliéf srdíčkový,který cca po třech použitích zmizí.
Balzámky voní jako Sněhulky,ale jemně ne nějak výrazně.Jemně poštípkavají na rtech,ale dá se to přežít,není mi to protivné,možná jsem si už na to zvykla,tak to ani moc nepociťuji.
Hydratace je průměrná jak u klasických Baby Lips,žádná sláva,ale za to,že jsou mentolové dokážu jim to odpustit,ale pokud bych měla srovnat tyto a Dr, Rescue kolekci,tak za mně jak s poštipkávaním tak i hydratací vyhrává Dr. Rescue kolekce,ta se povedla!
Fresh pink-Tmavě růžový,jemně přenese růžovou barvu na rty,není nějak vyrázná je to jemně růžová barvička,která na rtech nevypadá špatně!
Peppermint pink-Jemně narůžovělý. Na rtech působí leskle a jemně rty zesvětlí.



Žádné komentáře:

Okomentovat